.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران مديريت در نساجي/ پرهام مي‌رود يا مي‌ماند؟
عدم عمل به تعهد نمایندگان همیشه مدعی قائم شهر نه تنها اداره کل تریبت بدنی و هیات فوتبال استان را دچار دردسر کرده بلکه موجب عدم واگذاری باشگاه نساجی مازندران به ...
بحران مديريت در نساجي/ پرهام مي‌رود يا مي‌ماند؟

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران ادامه فعالیت مالک این باشگاه در فصل بعد را مشروط به مسائلی دانست.

حسن حیدرزاده پس از شکست تیم تحت مدیریتش مقابل گسترش فولاد تبریز، در خصوص آینده باشگاه نساجی مازندران گفت: ادامه فعالیت پرهام در باشگاه نساجی مازندران مشروط به اقدام سریع مسئولان اداره کل تربیت بدنی می باشد.

وی با تاکید بر اینکه منتظر اقدام مسئولین استان هستیم، تصریح کرد: در صورتی که اداره کل تربیت بدنی مازندران نسبت به واگذاری سهام باشگاه نساجی به آقای پرهام اقدامات لازم صورت ندهد، مالک باشگاه از تیمداری در فصل آینده صرف نظر خواهد کرد.

بر اساس اعلام یک منبع آگاه در ادعای رحمانی مدیرعامل سابق باشگاه نساجی مازندران و عدم اجرای کامل قرارداد صحیح می باشد ولی مطالبات رحمانی از باشگاه نیست زیرا مالک فعلی باشگاه از لحاظ مالی مشکلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در هنگام عقد قرارداد با پرهام دو نماینده شهرستان هر کدام 100 میلیون تومان از بدهی های باشگاه را متحمل شده و مابقی را پرهام تعهد کرد که تاکنون فقط اکبری و ادیانی دو نماینده قائم شهری به تعهدات خود نسبت به رحمانی مالک باشگاه عمل نکرده و این تیم را دچار چالش کرده اند.

عدم عمل به تعهد نمایندگان همیشه مدعی قائم شهر نه تنها اداره کل تریبت بدنی و هیات فوتبال استان را دچار دردسر کرده بلکه موجب عدم واگذاری باشگاه نساجی مازندران به مهدی پرهام شده است.

همچنین بر اساس اخبار رسیده به دلیل عدم نتیجه گیری تیم نساجی کلیه بازیکنان و کادر فنی جریمه و 10% از مبلغ قراردادشان کسر خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 خرداد 1389
امان از دست این نماینده های قائم شهر که فقط قول می دهند ولی خبری از عمل نیست. هرچه باشد قول که کنتور ندارد.
نا شناس 23 خرداد 1389
اکبری و ادیانی نتنها در موضوع باشگاه بلکه در همه موارد از جمله طلوع اشتغال و غروب بیکاری به تعهد خو عمل ننمودند . جالبه نه ؟
نا شناس 23 خرداد 1389
بنظر من بریم سراغ نمایندگان ساری و بابل

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.